سوابق کاری:
شرح وظایف اجرایی عملیاتی متصدی پست سازمانی
- شناخت خصوصیات جغرافیایی و جمعیتی دانشگاه دانشکده و شناسایی مسائل محلی و منطقه ای تاثیرگذار بر سلامت و بررسی راه های عملی حل مشکلات
- همکاری با معاون بهداشت در زمینه آشنایی کامل با برنامه های کشوری با تاکید بر انتخاب مناسب ترین روش های اجرایی
- جمع آوری و دسته بندی اطلاعات تجزیه و تحلیل آمارها و شاخصهای مورد نیاز جهت برنامه ریزی و اجرای برنامه های آتی دانشگاه دانشکده و ارتقای شاخص های سلامت
- مشارکت در برنامه ریزی پایش ادواری مدیریتی و سایر سطوح و به کارگیری نتایج حاصل از پایش ها در برنامه ریزی های آتی و اقدامات لازم برای حل مسائل
- ابلاغ بخشنامه ها دستور العمل ها آیین نامه ها شیوه نامه ها و .... ارجاعی از سوی معاون بهداشت و سایر مراجع ذی صلاح در چارچوب وظایف مربوطه
- همکاری و تعامل با معاون بهداشت و سایر مسوولین در فراهم سازی زمینه لازم جهت تحقق بخشیدن به اهداف سازمان
- پشتیبانی تدارکاتی از واحدهای اجرایی و فنی و پیش بینی های به موقع برای تامین وسایل ،تجهیزات، مواد و داروهای مورد نیاز و سایر موارد مشابه .
- پیگیری جذب اعتبارات ابلاغی و سایر منابع و نظارت بر توزیع و هزینه کرد آن.
- انجام مداخلات لازم جهت افزایش درآمدهای اختصاصی و مدیریت هزینه در واحدهای تحت پوشش .
- گسترش سیاست عدم تمرکز در توسعه شبکه های بهداشتی درمانی تابعه و ایجاد زمینه های لازم برای خودگردان شدن شبکه های بهداشت و درمان شهرستانها و تفویض اختیار به آنها
- بستر سازی مناسب برای واگذاری خدمات به بخشهای خصوصی و غیر دولتی و خیریه ها در امور قابل واگذاری
- انجام سایر امور محوله به دستور مافوق طبق قوانین و مقررات
برنامه ریزی ٫ سازماندهی ٫ نظارت ٫ هماهنگی
- نظارت بر حسن اجرای امور جاری مرکز بهداشت استان ٫ شهرستان
- برآورد و پیشنهاد منابع مورد نیاز و تنظیم بودجه عملیاتی و نظارت بر اجرای بودجه بر اساس برنامه های مرکز بهداشت استان ٫ شهرستان
- نظارت بر خرید حفظ و توزیع اموال منقول و غیر منقول
- مشارکت در تهیه برنامه های استراتژیک و عملیاتی حوزه سلامت در سطح دانشگاه دانشکده
- همکاری و نظارت بر برنامه ریزی هدایت و کنترل پیشرفت برنامه های گروه های ستادی معاونت
- مشارکت در تامین آموزش و نگهداشت منابع انسانی مورد نیاز پزشک ماما مراقب سلامت، بهورز و....)
- ایجاد و به روز رسانی بانک اطلاعاتی منابع انسانی، فیزیکی، تجهیزاتی، مالی و ...)
- هماهنگی و نظارت جهت آموزش و ارتقای دانش و مهارت نیروی انسانی
- طراحی و تبیین فرآیند جذب کمکها و مشارکت های خیرین سلامت
- بررسی گزارشهای دریافتی و ارائه به مقامات مافوق
- نظارت و پایش اجرای برنامه های رفاهی کارکنان
- نظارت بر اجرای موثر برنامه ها و فعالیتهای سالانه برنامه ریزی و هماهنگی جهت توسعه کمی و کیفی خدمات بهداشتی و سایر خدمات مرتبط در چار چوب قوانین و دستورالعمل های کشوری
- نظارت هماهنگی و مشارکت در ارزشیابی و پایش عملکرد پرسنل تحت پوشش حوزه معاونت بهداشت
- برنامه ریزی و هماهنگی برای ایجاد واحدهای جدید و ارتقاء کمی و کیفی واحدهای موجود متناسب با ضوابط کشوری
آموزش ٫ پژوهش ٫ نوآوری ٫ بهبود کیفیت
- فراهم نمودن بستر مناسب به منظور استفاده از سامانه های موجود در برنامه های بهداشتی
- مشارکت در تهیه و تطبیق دستورالعمل ها پروتکلهای بهداشتی درمانی آموزشی و پژوهشی از طریق کمیته های علمی
- پشتیبانی و نظارت بر حسن اجرای برنامه های آموزشی پژوهشی و اجرایی
- مشارکت و پشتیبانی در انجام تحقیقات کاربردی در حوزه بهداشت
|